sunnuntai 25. maaliskuuta 2018

Tähän laitan pisteen

Aloitin tämän blogini maanantaina 16.3.2015 tekstillä Paha paikka? Tänään, palmusunnuntaina 25.3.2018, kolme vuotta myöhemmin laitan tälle pisteen. Olenko siis löytänyt vastauksen kysymykseen, mitä on lähetystyö?

     Aamu aamulta hän herättää minut,
     herättää korvani kuulemaan oppilaan tavoin. (Jes. 50:4)

Olen löytänyt näkökulmia lähetystyöhön. Olen oppinut itsestäni ollessani itse lähetystyön kohteena. Olen päässyt paikkoihin, joihin en olisi koskaan osannut itseäni edes kuvitella. Olen saanut muistoihini kokemuksia, joista saan iloa joka päivä.
     Mutta matkalla olen edelleen.
     Koska kysymykseen, mitä on lähetystyö, ei voi antaa yhden lauseen mittaista vastausta. Lähetystyötä on mahdoton kutistaa niin pieneksi. Se laajenee, rönsyilee ja elää.
     Ja siksi siitä jaksaa innostua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti